Nyemissioner är på gång

Källa: https://www.irisity.com/

Ja du, jag lyckades pricka in dagen före styrelsen beslutade att föreslå två nyemissioner. En oriktad och en riktad till Vätterledens Invest AB och Hans Andersson & Co AB. Hela kalaset är garanterat och nu väntar vi på den extraordinära bolagsstämman. Troligtvis går allt igenom och då kommer jag öka på min position.

För att förtydliga det som togs upp förra gången vill jag belysa ett stycke ur bolagets satsning IHS.
IHS system levereras med förkonfigurerade högupplösta IR kameror, Irisitys patenterade AI-algoritmer, nätverkshögtalare, 24 timmar per dygn koppling till certifierad larmcentral samt insats från certifierat väktarbolag. IHS har en låg månadsavgift där kunden betalar för verkliga skarplarm, aldrig för falsklarm.
IHS har en låg fastavgift och sedan eventuella avgifter vid larm. En annan punkt som jag vill poängtera är att samtliga IHS-kunder kommer få "kunna ta del av Irisitys kommande delningstjänst för grannsamverkan", helt utan kostnad. Jag tror att detta kan vara något värdefullt som fyller ut erbjudandet mot privatmarknaden. I de flesta områden i Sverige, och speciellt där jag bor ser man många Grannsamverkan- och larmskyltar. Med nya tjänster och teknik som följer de reglerna kring kameraövervakning tror jag att de kan skaffa sig en stark marknadsposition.

PS.
Undertecknad ämnar öka nuvarande position inom 1-2 månader

DS.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vem är det som köper cannabis på Systembolaget

Sommarens ljud

Cannabinoidisk bubblare på det överreklamerad transatlantiska tåget